Математика
1.Яке серед чисел є найменшим п’ятицифровим числом?
А 99 999
Б 10 000
В 10 001
2. Обчисли. Запиши значення виразу.
200 т – 10 т 350 кг =
3. Розв’яжи задачу.
У першому кондитерському цеху за 5 днів виготовили 300 тортів, а в другому цеху за той самий час – 350 тортів.
За скільки днів можуть виготовити 390 тортів обидва цехи, якщо працюватимуть разом?
Укр. мова
1. Вибери правильну форму іменника молодь в орудному відмінку однини.
А молод’ю
Б молоддю
В молодью
2. Визнач відмінок виділеного в реченні іменника.
В усі пори року Київ нагадує великий парк.
А називний
Б родовий
В знахідний
3. Перебудуй подане речення у спонукальне. Запиши утворене речення. Згадай, як відокремлюється звертання на письмі.
Школярі розв’язують ребуси і кросворди, розвивають свою кмітливість.
4. Прочитай текст.
Оля з Лідою гуляли в дворі.
Побачила Оля, як Петрик допомагає мамі розвішувати білизну, і сказала, що теж сьогодні мамі допомагала. Тарілки витирала, ложки, виделки. Ліда повідомила, що й вона допомагала - черевики свої почистила.
Оля засумнівалася, чи це допомога мамі. Ліда ж почистила свої черевики, не мамині. А Ліда переконана, що це також допомога. Адже в мами буде менше роботи.
За Олегом Буценем
5. Як ти допомагаєш своїм рідним по господарству? Напиши про це текст-розповідь (5–7 речень)
Читання
Прочитай уважно текст.
ВЕДМІДЬ І ПАВУЧОК
Одного разу після довгої мандрівки по лісу ведмідь заліз у свій барліг і міцно заснув. А коли прокинувся, то побачив, що по його лапі повзе павучок.
– Що це ти собі надумав? По мені, ведмедеві, лазити?! –роздратовано пробурмотів ведмідь. Розсердився на павучка і хотів був його вбити.
Що міг вдіяти маленький павучок проти такого велетня?
– Даруйте, дядьку, я більше не буду, – почав благати павучок ведмедя. – Відпустіть мене, я вам ще в пригоді стану.
– Чим же ти, дрібното, можеш мені послужити? – здивувався старий ведмідь. – Яка може бути з тебе поміч?
Але все-таки пожалів маленького і відпустив.
Через деякий час у ліс прийшли мисливці. Ходять, блукають у лісовій гущавині, то в один бік, то в другий, а дичини нема. Хотіли вже додому повертатися, несподівано натрапили на сліди ведмедя і почали за ним ганятись.Бідний ведмідь не знав куди подітися, щоб врятуватися
від мисливців. Ось-ось виб’ється із сил, як раптом угледівпід величезною скелею яму і скочив туди.
Павучок це бачив і одразу про все здогадався. Поліз скоренько до тої ями і швидко обснував її густою павутиною. Потім став чекати, що буде далі. Посидів трохи, аж тут біжать мисливці.
Прибігли і стали неподалік від скелі.
– А може, наш бурмило сидить у тій ямі, що під скелею? – сказав один з мисливців.
– Туди він не міг залізти, – озвався другий мисливець. – Хіба ти не бачиш – там повно павутиння. Якби ведмідь заліз туди, то павутиння порвав би. Хіба не так?
– Це правда! – підтвердили інші мисливці. Постояли, покрутилися та й пішли далі.
А старий бурмило сидить собі тихенько в тій ямі й від страху – ані живий ані мертвий. Так злякався, бідолаха, що не смів навіть поворухнутися. І сидів там довго-довго . А врешті вирішив визирнути – подивитися, чи нема якої небезпеки.
Лізе ведмідь з тої ями і очам своїм не вірить – яма поснована густим павутинням, а павучок гойдається на ньому і сміється.
– Бачите, дядьку, – озвався він до ведмедя, – якби не моє павутиння, то вас давно не було б на світі. Ви мене тоді пожаліли, то і я вас пожалів. Як кажуть: «Старе добро не забувається».
– Щиро тобі дякую, павуче, що ти врятував мене від смерті, – відповів старий ведмідь.
Відтоді ведмідь ставився до павучка з великою повагою і вдячністю.
Виконай завдання.
1. У якому розділі книжки можна помістити прочитаний твір?
А «Оповідання про тварин»
Б «Вірші про тварин»
В «Казки про тварин»
2. Кого побачив ведмідь, коли прокинувся?
А мисливців
Б павучка
В дядька
3. Де сховався ведмідь від мисливців?
А у ямі під скелею
Б під величезною скелею
В у своєму барлозі
4. Чому мисливці не побачили ведмедя у ямі?
А Бо ведмідь сидів тихенько у ямі.
Б Бо яма була під величезною скелею.
В Бо павук обснував яму густим павутинням.
5. Як називається невеликий за розміром розповідний художній твір, здебільшого про одну чи кілька подій у житті людей, тварин?
А казка
Б оповідання
В байка
6. Випиши з тексту речення, яке виражає головну думку твору.
7. Віднови послідовність подій у творі. Простав цифри перед кожним пунктом плану .
( ) Павучок рятує ведмедя.
( ) У ліс прийшли мисливці.
( ) Розмова мисливців.
( ) Знайомство ведмедя з павучком.
( ) Ведмідь дякує павучкові.
8. Запропонуй свій заголовок до цього твору. Обґрунтуй свій вибір.