Четвер, 21.08.2025, 10:02
Вітаю Вас Гість | RSS

Персональний сайт вчителя початкових класів Кузьмінської Л.Б

Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 4
Гостей: 4
Користувачів: 0
Форма входу

ДПА 18.11.2014

Знову ж таки: завдання виконуємо по можливостях, але задача і розповідь про день народження - обов'язкові.

Математика

 

1. Обчисли. Запиши значення виразів        

27 000 – (5205 – 3957) · 10 =

38 т 063 кг – 24 т 579 кг =

2. Розв'яжи задачу

До театру приїхало  у чотирьох великих автобусах і в кількох малих 218 учнів .

У кожному великому автобусі їхало по 32 учні, а в кожному малому – по 18 учнів.

Скільки було малих автобусів?

Укр. мова

1. Визнач, які слова в реченні є сполучниками.
Прийшла    весна,    а    з    нею    і    тепло    настало.
А        а, і
Б        з, і
В        з, а

2. Вибери рядок, у якому   обидва словосполучення вжиті в прямому значенні.
А         кришталева    вода,    веселий    струмок
Б         кришталева    ваза,    веселий    музикант
В         кришталева    блакить,    веселий    настрій

3. Перебудуй подане речення в спонукальне. Запиши утворене речення.
Учні    вчаться    бути    старанними    і    відповідальними, намагаються    виконувати    свої    обіцянки.

4. Прочитай  текст.
Для    кожної    людини    день    народження    –    найщасливіша    подія    в    житті.    Поздоровлення    з    народженням    – одна    з    ознак    людської    культури.
Ти    маєш    знати    і    все    життя    пам’ятати    день    народження    мами,    тата,    дідуся,    бабусі,    братів,    сестер.    Не забувай    привітати    їх,    висловити    найщиріші    побажання,    зробити    їм    щось    приємне.    Адже    щастя    сім’ї    в тому,    що    ми    даруємо    один    одному    теплоту    своїх    сердець.
5. Пригадай, як ти святкував (святкувала) свій день народження.

Напиши про це текст-розповідь (5–7 речень).

Читання

Прочитай уважно текст.

КРАДЕНИЙ    ВІЛ

     Мав    чоловік    сина.    От    виріс    хлопець    та    такий    собі    красень,    хоч    картину    з    нього    малюй,    а    до    роботи    щось    не дуже    квапиться. Якось    питає    в    нього    батько:
–    Чи    не    пора,    синку,    за    якесь    діло    братися?
А    той    стоїть    і    чухає    потилицю:
–    Та    не    знаю,    тату,    за    що    й    братися...
–    Гаразд,    –    озвався    батько.    –    Підемо    по    світу,    поглянемо,    як    інші    живуть.    Може,    й    тобі    якась    там    робота    до серця    припаде.
Ішли    вони,    ішли,    уже    й    назад    повернули,    коли    дивляться    –    під    лісом    віл    пасеться.
–    Я    цього    вола    вкраду!    –    каже    тоді    син.
–    Що    ж,    –    зітхає    батько,    –    то    кради...
Зловив    син    вола,    узяв    на    налигач*    і    привів.
–    Жени    його    додому.    А    я    в    село    загляну    –    знайомого провідаю,    –    сказав    йому    батько.
Повернувся    пізно,    але    ще    того    дня    зарізали    бика    і    зварили    багату    вечерю.    Син    затулив    ряднами    всі    вікна,    аби хтось    не    підглянув,    і    аж    потому    сів    до    столу.
–    Стривай,    –    каже    батько.    –    Спершу    собі    поміряємо шиї.    Побачимо,    хто    ліпше    з    нас    погладшає.
Поміряли    шиї,    взялися    за    їжу.    Батько    –    той    їсть    повагом,    наче    у    гостях,    а    син    поспішає,    немов    на    пожежу.
Загавкає    собака,    а    він    усе    мерщій    ховає    до    комори.    І    вночі не    спав:    весь    час    йому    здавалося,    що    хазяїн    вола    об’явився.
Через    місяць    того    вола    з’їли.    Повеселішав    парубок.
–    Ану,    сину,    –    каже    тоді    батько,    –    поміряємо    шиї.
Поміряли.    У    батька    шия    на    два    пальці    більша,    а    в    сина    –    тонша    стала.
–    Це    тому,    чоловічку,    що    ти    крадене    їв!    –    сміється    з    нього    батько.
–    А    ви    хіба    купували,    тату?    –    дивується    син.
–    Еге,    я    їв    своє,    тому    й    погладшав,    –    примружив    старий    очі.    –    Пам’ятаєш,    я    в    село    заходив?    Це    тоді    хазяїну    я за    вола    односив    гроші.
Син    аж    вирячився    з    дива.
–    Ну,    сину,    —    каже    батько,    –    то,    може,    знову    підеш вола    красти?
–    Ні,    хай    йому    всячина!    –    сказав    син.    –    Більше    не    буду красти.    Радше    піду    волами    землю    орати    та    хліб    сіяти.

*Налигач    –    мотузка,    яку    прив’язують    до    рогів    худоби.
Виконай завдання ( УСНО)
1.    Визнач    жанр    прочитаного    твору.
А     літературна    казка
Б     народна    казка
В     оповідання
2.    Скільки    дійових    осіб    у    творі?
А     2
Б     3
В    4
3.    Де    батько    із    сином    побачили    вола?
А      у    селі
Б     на    полі
В     під    лісом
4.    Чому    батько    погодився,    щоб    син    украв    вола?
А      Щоб    приготувати    багату    вечерю.
Б      Щоб    подарувати    знайомому.
В      Щоб    провчити    сина.
5.    Яке    прислів’я    найточніше    виражає    головну    думку    твору?
А      На    чужий    труд    ласий    не    будь.
Б      Не    побігаєш    –    не    пообідаєш.
В     Тяжко    тому    жить,    хто    не    хоче    робить.

6.    Як    ти    гадаєш,    чому    шия    в    сина    стала    тоншою,    а    в    батька    –    товщою?

7.    Віднови    послідовність    пунктів    плану    відповідно    до    змісту    твору.
(  )  Пошуки роботи. 
(  )  Мав    чоловік    гарного    сина.
(  )  Минув    місяць.
(  )  Багата    вечеря.
(  )  Більше    не    буду    красти.
(  )  Крадіжка    вола.

8.    Що    допомогло    сину    зрозуміти    свою    провину?
      Чого    вчить    цей    твір?

 

 

 

Пошук
Календар
«  Серпень 2025  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Архів записів
Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2025
Конструктор сайтів - uCoz